تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم دره گَپ گناوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناوه گفت: ۱۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم دره گپ بندر گناوه تخریب شد.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ۱۶ فقره ساخت وساز غیرمجاز به وسعت ۲۳ هزار مترمربع در حریم دره گپ گناوه تخریب شد.

وی افزود: پرونده بیش از ۲۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز هم در دست بررسی است که در آینده آن‌ها نیز تخریب خواهند شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان گناوه نیز گفت: بر اساس ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب، هرگونه تصرف و ساخت و ساز در حریم رودخانه و آبراهه ها ممنوع است.

کرامت جوکار افزود: با همکاری ویژه نهادهای امنیتی، دادستانی، شهرداری و نیروی انتظامی شهرستان گناوه ۱۶ مورد دخل و تصرف در بستر دره گپ تخریب شد و این عملیات شامل تخریب ساختمان، دیوارکشی، شالوده، خاکریزی، تسطیح  و جمع آوری نخاله بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناوه پیش از این به صاحبان ساخت و سازهای غیرمجاز هشدار داده و تاکید کرده بود، ساخت و ساز در حریم جاده‌ها و حریم رودخانه و حریم ۶۰ متری دریا ممنوع است و با سودجویانی که به حریم جاده و دریا و زمین‌های ملی تجاوز کنند، با جدیت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام اردکانی گفته بود، اگر متجاوزان به زمین‌‎های ملی فکر می‌کنند با دیوارکشی شبانه می‌توانند دادستانی را در برابر عمل انجام شده قرار دهند مطمئن باشند که در برخورد با آنان کوتاه نخواهیم آمد.

وی به اداره‌های غیرمرتبطی که مجوز ساخت و ساز می‌دهند هم هشدار داده و از آن‌ها خواسته بود از صدور مجوز بپرهیزند.

انتهای پیام/ک

تخریب ۲۳ هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در حریم دره گپ گناوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.