تشکیل مراکز افق در امامزاده های شاخص استان همدان

مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی افق در امامزاده های شاخص استان همدان شروع به کار می کنند.

تشکیل مراکز افق در امامزاده های شاخص استان همدانحجت الاسلام و المسلمین حسینی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: این مراکز با هدف ارتقای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و قرآنی امامزادگان برای ارتقای فرهنگی و رفع آسیب های اجتماعی تا دو ماه آینده در استان فعال می شوند.

 وی با بیان اینکه در مرحله اول این مرکز در امامزاده عبدالله همدان راه اندازی می شود افزود: با مشارکت علاقمندان به طور افتخاری این مراکز اداره  و مرکز افق امامزاده عبدالله همدان در قسمت زیر زمین آن به زودی راه اندازی می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: دو مرکز افق دیگر هم تا دو ماه آینده در امامزاده عبدالله ملایر و امامزاده محمد نهاوند شروع به کار می کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در مراکز افق افراد نیازمند در محدوده امامزاده شناسایی و از محل موقوفات کمک هزینه به محرومان و ایتام ، حمایت مالی می شوند .

وی گفت: در مراکز افق کلاس های مشاوره خانواده و جوانان  برگزار می شود و با شناسایی خیران و معرفی خانواده های آسیب پذیر برای ایجاد اشتغال و کمک های نقدی  گام مهمی در جهت سلامت هر چه بیشتر جامعه برداشته می شود.

وی برگزاری کلاس های فرهنگی ، هنری و قرآنی به طور رایگان در این امامزاده ها را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود :در گام بعدی تعداد این مراکز در امامزاده های استان افزایش خواهد یافت.

 انتهای پیام/ا

راه اندازی مراکز افق در امامزاده های استان همدان

برچسب ها: قرآن ، امامزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.