تامین انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه ها در دستور کار

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب موظف به تامین انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:  شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب موظف به تامین  انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها شدند.

وی افزود: صد واحد آموزشی هرمزگان انشعاب آب و برق و فاضلاب ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اولویت آموزش و پرورش در سال آینده اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود:ارتقای منزلت اجتماعی معلمان، جلب مشارکت ارکان مؤثر بخش عمومی و غیر دولتی در تعلیم و تربیت، توجه به ورزش و نشاط در مدارس و اهمیت به نشر مفاهیم قرآنی از شاخص‌های مهم سند بنیادین آموزش و پرورش است.

‌نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ابتدا باید مشکل تامین آب و برق روستا‌هایی که با تانکر آبرسانی می‌شود حل شود تا آب و برق مدرسه‌ها نیز تامین شود.
احمد مهرانی افزود: اردوگاه‌های دانش آموزی سلمان فارسی سرخون بندرعباس، امام خمینی میناب، شهید مطهری رودان و ساحلی هرمز نیازمند تامین اعتبار است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان هم گفت: امسال ۳ میلیارد تومان برای تامین آب و برق مدرسه‌های استان در نظر گرفته شده است.
صالح دریانورد افزود: مشارکت بخش خصوصی علاوه بر منابع دولتی برای تکمیل اردوگاه‌های دانش آموزی استان ضروری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: تامین آب و برق مدرسه‌ها در اولویت اجرایی است و تا ۲ سال دیگر هر ۴ اردوگاه دانش آموزی استان فعال می‌شود.
انتهای پیام/ر


تامین آب و برق مدرسه‌ها در اولویت اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.