معاون فرهنگی مسجد جمکران عنوان کرد؛

اعتکاف رمضانیه برای دومین سال در مسجد جمکران برگزار می شود/ ثبت نام دوهزار نفر برای شرکت در اعتکاف رمضانیه

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی گفت: تا کنون نزدیک به دو هزار نفر برای شرکت در اعتکاف از طریق سایت مسجد جمکران ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران با اعلام برگزاری اعتکاف رمضانیه در مسجد مقدس جمکران برای دومین سال پیاپی در این مکان مقدس،گفت: تا کنون نزدیک به دو هزار نفر برای شرکت در این اعتکاف از طریق سایت مسجد ثبت نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با توجه به آنکه ظرفیت حضور معتکفان شامل ۲۵۰ نفر از برادران و ۲۵۰ نفر از خواهران یعنی جمعاً ۵۰۰ نفر است، پس از قرعه کشی از میان همه ثبت نام‌کنندگان، ۵۰۰ نفر انتخاب و امکان حضورشان در اعتکاف رمضانیه میعادگاه منتظران از طریق ارسال پیامک به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش معتکفان از غروب روز نوزدهم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود،عنوان کرد: برای یک دهه اعتکاف رمضانیه، برنامه‌های متنوع فرهنگی معنوی شامل نهج‌البلاغه خوانی، صحیفه‌سجادیه خوانی، برپایی کرسی‌های درس اخلاق، شبی با شهدا، جلسات سخنرانی و … تدارک دیده شده است.

حسین‌آبادی اعلام کرد: اعتکاف برادران در مسجد امام علی (علیه السلام) و اعتکاف خواهران در مسجد حضرت زهرا (سلام الله علیها) مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه در مسجد مقدس کاملاً رایگان و با کمک خیران و نذورات مردمی برگزار می‌شود،یادآورشد: نزدیک به یکصد نفر از خادمان در طول این ۱۰ روز و به صورت شیفت بندی به معتکفان خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

برگزاری اعتکاف رمضانیه در مسجد جمکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار