رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان خبر داد؛

تایید حکم اعدام یکی از سرکردگان باند‌های قاچاق مواد مخدر در دیوان عالی کشور

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تایید حکم اعدام یکی از سرکردگان باند‌های قاچاق مواد مخدر در دیوان عالی کشور خبر داد.

حکم اعدام سرکرده باندقاچاق مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت:بعد از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده این متهم به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و در شعبه اول این دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مقام قضائی افزود: نهایتا سرکرده باند  به نام یاسر قنبرزهی گرگیچ  به اعدام محکوم و در نتیجه فرجام خواهی وی پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و حکم صادره مورد تایید قرار گرفته است و پرونده جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال گردیده است.

وی افزود:سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و پس از رصد اطلاعاتی یکی از باند‌های قاچاق مواد مخدر با هماهنگی با مقام قضائی ضربه به این باند را در دستور کار قرار داده بودند.

قربانی گفت: لذا کلیه اقدامات لازم جهت ضربه زدن به این باند صورت گرفت و در تاریخ ۲۶مهرماه سال قبل باند مذکور در محور کرمان رفسنجان مورد ضربه قرار گرفت و در نتیجه مقدار یک صد و هفت کیلوگرم هروئین به ارزش بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان بیان داشت: از تمام کسانی که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند مخصوصاً از سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم در اداره کل اطلاعات استان کرمان تقدیر و تشکر می کنیم.
انتهای پیام/ح

تایید حکم سرکرده باند مواد مخدر

برچسب ها: دادگاه ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار