صحنه‌ای باورنکردنی که سگ وفادار در یک دانشگاه رقم زد! +فیلم

سگ ولگرد با حضور در دانشگاه که دوستش زمانی در آن تدریس می‌کرد، صحنه‌ای باورنکردنی را در مقابل چشمان دانشجویان و استادان رقم زد.

صحنه باورنکردنی که سگ وفادار در یک دانشگاه رقم زد! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سگ ولگرد با حضور در دانشگاهی که دوستش زمانی در آن تدریس می‌کرد صحنه‌ای باورنکردنی را در مقابل چشمان دانشجویان و استادان رقم زد. " کارملیتو مارسلو" ۵۸ ساله که یک استاد دانشگاه بود در خیابان با این سگ ولگرد آشنا شده بود و طی مدت بیش از ۲ سال همیشه به این سگ آب و غذا می‌داد. این سگ دو وعده صبحانه و ناهار از این استاد دانشگاه حیوان‌دوست دریافت می‌کرد.

اما دوستی این استاد دانشگاه با این سگ ولگرد زیاد طول نکشید. کارملیتو اوایل ماه گذشته و هنگامی که دچار حمله قلبی شد دیگر نتوانست در دانشگاه حاضر شود و روز شنبه تاریخ ۱۸ می‌ چشم از جهان فرو بست. مرگ این استاد موجب شد تا دوست وفادارش با حضور در دانشگاهی که او به تدریس مشغول بود صحنه‌ای باورنکردنی را رقم بزند.

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه و توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است، این سگ در حالی نشان می‌دهد که قصد دارد با دست درب کلاسی را که کارملیتو در آن تدریس می‌کرد را باز کند. این سگ پس از باز کردن درب در حالی که در بیرون از کلاس به امید دیدن کارملیتو پشت درب ایستاده است، دیده می‌شود.

گفته می‌شود؛ این سگ در مراسم تدفین کارملیتو نیز حضور پیدا کرده بود. تعدادی از دانشجویان کارملیتو تصمیم گرفته بودند دوست وفادار او را نیز در مراسم تدفین با خود به همراه ببرند. در یکی از تصاویری که از مراسم تدفین این استاد دانشگاه منتشر شده این سگ ولگرد را در کنار تابوت او نشان می‌دهد. این اتفاق در دانشکده مابالاکات واقع در شهر " پامپانگا" فیلیپین رخ داد.

گفتنی است؛ وفاداری باورنکردنی این سگ در حالی خبرساز می وشد که سال گذشته نیز یک سگ وفادار در یکی از خیابان های چین صحنه ای عجیب را رقم زده بود. این سگ پس از آنکه صاحبش توسط آمبولانس بعد از سکته مغزی به بیمارستان منتقل می شد تمام طول مسیر را به دنبال خودروی آمبولانس دویده بود.

صحنه باورنکردنی که سگ وفادار در یک دانشگاه رقم زد! + فیلم

صحنه باورنکردنی که سگ وفادار در یک دانشگاه رقم زد! + فیلم

انتهای پیام/

وفاداری عجیب یک سگ به استاد دانشگاهی که به آن غذا می داد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
وفا چیه؟ اومده دنبال غذا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
من به یک سگ غذا میدادم توی دانشگاه . هروقت میخواستم بیام خونه یک کیلومتر تا دم در دانشگاه میومد بدرقه من . سگ گرسنه میشه سرشو به طرف آسمون میگره .
Iran (Islamic Republic of)
C
۲۳:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
کاش ذره ای از وفای این حیوان زبان بسته را بعضی از ما آدما داشتیم...
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
سعودی موجوداتی فوق العاده پست و بی رحمند . لعنت جن و انس بر این خاندان پست وهابی داعشی وحشی بی رحم که تا الان بیش از ده میلیون نفر از مردم کشورهای سوریه ،یمن، عراق و بحرین و لبنان و ایران وافغانستان و پاکستان و ..... را از طریق طالبان و داعش و القاعده و.... اواره و قتل عام کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
حرف شمادرست.ولی مطلب روخوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
یکی اینو توجیه کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
چه ربطی داشت؟؟؟
آخرین اخبار