توزیع ۱۴۰ تن شکر برای تنظیم بازار در شهرستان هشترود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود از توزیع ۱۴۰ تن شکر برای تنظیم بازار در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عبدلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود گفت: کالا‌هایی که برای تنظیم بازار و برای مصارف خانوار در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود از طرف اداره تعاون جذب شده و کار نظارت بر توزیع را اداره صمت عهده دار می‌باشد.

وی افزود: با بازرسی‌های دقیق از طرف کارشناسان اداره صمت هشترود تمامی کالا‌هایی که در اختیار مردم قرار داده می شود با ارائه کارت ملی می‌باشد تا در حق کسی اجحاف نشود.

وی اظهار کرد: اداره صمت هشترود برای تنظیم بازار با پخش کالا‌های اساسی مانند گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت هر کیلو ۳۱۵۰۰ تومان به مقدار ۱۵ تن، شکر به قیمت هر کیلو برای مصارف خانگی به قیمت ۳۴۰۰ تومان و مصارف صنفی به قیمت ۳۸۰۰ تومان به مقدار ۱۴۰ تن، قند شکسته به قیمت هر کیلو ۴۸۵۰ تومان به مقدار ۶۵ تن، برنج تایلندی همالی درجه یک و دو به مقدار ۷۰ تن، مرغ منجمد به مقدار پنج تن در بین مردم شهر و روستاها، تلاش می‌کند تا کسی از دریافت کالا‌های مورد نظر بی بهره نباشد.

عبدلی اضافه کرد: کالا‌های ضروری و اساسی که از طرف شرکت تعاونی برای مصرف خانوار به صورت گسترده پخش می‌شود در چند فروشگاه توزیع می‌گردد.

 

انتهای پیام/ش

۱۴۰ تن شکر برای تنظیم بازار در شهرستان هشترود توزیع شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار