تغییر در ساعت کاری بانک‌های خوزستان

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان ساعت کاری جدید شعب بانک‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رضا طاهری، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان گفت: بر اساس تصمیم گیری های انجام شده، روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری شعب مختلف بانک‌ها در خوزستان از ساعت ۷ صبح و زمان خدمات‌رسانی به مشتریان از ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و زمان خاتمه کاری ساعت ۱۳:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۳  است.

وی افزود: همچنین روز‌های پنج‌شنبه زمان خاتمه کاری شعب ساعت ۱۲:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۲ خواهد بود.

طاهری بیان داشت: بخشنامه اعلام‌شده از امروز یک خردادماه اجرایی می‌شود و رونوشت این بخشنامه برای بانک‌های خصوصی نیز ارسال شده است تا در صورت صلاحدید جهت هماهنگی با دیگر بانک‌های استان خدمات خود را در این ساعت‌ها ارائه کنند.

 رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان تصریح کرد: ساعت کاری بانک ۳۰ دقیقه بیشتر از ساعت کاری اعلام شده از سوی استاندار خوزستان است. اینکار نیز به دلیل هماهنگی با سیستم چکاوک که یک سیستم بین بانکی است، انجام گرفته است تا بتوانیم در آن بازه زمانی پاسخگوی درخواست‌های این سیستم باشیم.

گفتنی است استاندار خوزستان اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، گرمای هوا و رخداد مالی دمای بالا در استان خوزستان و به منظور صرفه جویی، مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال عموم شهروندان بدین وسیله ساعات کاری ادارات از تاریخ ۱/۳/۹۸ لغایت ۳۱/۶/۹۸ به شرح زیر اعلام می‌گردد.

از تاریخ اول خرداد تا ۱۸ خرداد روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ است.

از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ است.

انتهای پیام/م

ساعت کاری ادارات در خوزستان تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.