نمایش اطلاعاتی جدید در برنامه هواشناسی IOS

برنامه هواشناسی Carrot’s iOS weather با تجهیز به قابلیت‌های جدید اطلاعات آب و هوایی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایش اطلاعاتی جدید در برنامه هواشناسی IOSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه هواشناسی Carrot’s iOS weather از این پس با قابلیت‌هایی جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزینه‌های هشداردهنده باران، برف و طوفان از جمله قابلیت‌های جدید این برنامه مخصوص سیستم عامل IOS است.


بیشتر بخوانید: شبکه جهانی آب و هوا با حمله سایبری از دسترس خارج شد


تا پیش از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن Carrot’s iOS weather  برنامه دیگری با عنوان Dark Sky گزارش‌ها و وضعیت آب و هوا را به کاربران IOS نشان می‌داد و احتمال بارش باران و برف و یا وقوع طوفان را تا چند روز آینده پیش بینی می‌کرد. Carrot در بسیاری از موارد آبو هوایی از داده‌های Dark Sky استفاده می‌کرد اما حالا سازندگان این اپلیکیشن آن را مستقل ساخته و برنامه‌ای بسیار کاربردی‌تر را در اختیار کاربران قرار داند. Carrot’s iOS weather جدید بدون نیاز به گجت‌های جدید مانند اپل واچ نیز تمامی خدمات خودرو را ارئه می‌دهد.

با توجه به وقوع طوفان‌ها و گردبادهای شدید و ویران کننده در ایالات متحده آمریکا و کانادا چنین برنامه‌ای می‌تواند بسیار مفید و حتی در موارد زیاد پیشگیری کننده از وقوع حادثه‌ای تلخ باشد. البته نسخه جدید این نرم افزار هم اکنون تنها در آمریکا موجود است و کاربران دیگر نقاط جهان توانایی استفاده از آن را ندارند.

کاربران در این برنامه در سه سطح دسته بندی شده‌اند و هر دسته خدمات خاص خود را دریافت می‌کنند. افراد بر مبنای مدت حضور و استفاده از اپلیکیشن Carrot’s iOS weather و پرداشت هزینه برای دریافت برخی از سرویس‌ها متنوع برنامه از یک سطح به سطح بالاتری ارتقا پبدا می‌کنند. به عنوان مثال کاربر سطح یک یا Tier 1 شاید در مواردی تنها اطلاعات مربوط به روز بارش باران را دریابد ولی کاربر سطح دو یا Tier 2 علاوه بر روز ساعات بارش را نیز مشاهده می‌کند.

نمایش اطلاعاتی جدید در برنامه هواشناسی IOS

اما کاربر سطح سه یا Tier 3  علاوه بر تمامی موارد یاد شده اعلان‌ها و هشدارهای دقیق‌تری را از تمامی تغییرات آب و هوایی دریافت می‌کند. موارد از قبیل زمان وقوع خسوف یا کسوف و طلوع و غروب خورشد اطلاعات اضافی‌ای است که کاربر Tier 3 دریافت می‌کند. کار بران می‌توانند اشتراک یکساله این برنامه را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار خریداری کنند.

انتهای پیام/

اپلیکیشن جدید اب و هوای IOS اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار