جوابیه یکی از متهمان ملی پوش در رابطه با استفاده از ترامادول

ملی پوش فوتبال ایران در مورد اظهارات علیپور پیرامون استفاده یک بازیکن از ترامادول در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

جوابیه یکی از متهمان ملی پوش در رابطه با استفاده از ترامادولبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال، مدعی شده است نتیجه‌ای که در بازی با ژاپن حاصل شد و تمام زحمات چندین ساله فدراسیون به باد رفت، حاصل استفاده یک بازیکن از ترامادول و متادون بود.

علیپور در تازه ترین اظهارات خود گفته است : در بازی ایران و ژاپن بازیکن می‌خواهد اقدام کند، اما نمی‌تواند رابطه بین عصب و عضله را برقرار کند چرا که استفاده از این ماده باعث جلوگیری از این اتفاق می‌شود. گل اول سبب شد پنالتی ژاپنی‌ها رقم بخورد و فوتبال ملی ما با اقدام بازیکنی که از این مکتب بیرون آمده است نابود شد.

پس از این ادعا با یکی از ملی پوشان که در اشاره مستقیم فرد افشا کننده، متهم محسوب می‌شود تماس گرفتیم و او در جواب این ادعا به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من هم این ویدیو را دیده ام و با بقیه ملی پوشان و بزرگان تیم هم در گروه تلگرامی تیم ملی در میان گذاشتیم. تمام بازیکنان معتقد بودند در شأن تیم ملی فوتبال نیست که این موضوع را کش بدهیم.

او ادامه داد: فقط در همین حد باید گفت که پس از هر بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲ بازیکن تست دوپینگ داده اند و من هم در همان بازی با ژاپن و مسابقه مرحله یک چهارم نهایی تست دوپینگ دادم. ترامادول از موارد دوپینگ محسوب می‌شود و اگر این ادعا صحت داشت، قطعا در تست‌ها مشخص می‌شد. اصلا در شان بازیکن تیم ملی نیست که بخواهد چنین موادی را مصرف کند.


بیشتر بخوانید: افشاگری در مورد شکست غیر منتظره ایران در جام ملت‌ها/ پای ترامادول در میان است! + فیلم


انتهای پیام/

حواشی حذف ایران از جام ملت‌های آسیا ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
H68
۰۱:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۸
الان که کیروش رفته خیلیا میخوان کیروش و تیم ملی کیروش رو تحقیر کنن. ولی همه میدونن این تیمی که آقای کیروش ساخت اعتبار فوتبال ایران رو تو دنیا بالا برد. ی کم شناخت داشته باشیم بد نیس. من نه کاری با استقلال دارم نه پرسپولیس. چیزی که میبینم و واقعیت رو میگم. ی تیم بزرگ مث اسپانیا با ترس جلومون بازی کرد. دم کیروش گرم. دم مسئولینمونم‌گرم که مربیای بزرگی مث کیروش و ویلموتس رو آوردن واس فوتبالمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
این بازیکن اگر بازیکن برانکو بود الآن خیلی سریع اسمش گفته بود اما مشکل این هست که بازیکن کیروش بوده و پرسپولیسی هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
آخر سر من نفهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
حالا این اقای علیپور از کجا فهمیده و اینکه چرا تا الان ساکت بوده؟
اصلا چرا الان مجبور شده بگه؟
یعنی همه به فکر منافعشون هستن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
هر دم ازین باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
حذف تیم میلی از جام ملتها به خاطر تفکر آماتور گونه فوتبال ما هست که باید از بین بره و ربطی به تراکادول نداره خصوصا اینکه بازیکنای تیم ملی از نظر بدنی بد نبودند ولی فکر میکنم اگر آقای علیپور نتونه ادعالی خودش رو ثابت کنه ایشونه که باید باهاش برخورد بشه
آخرین اخبار