پلیس شازند در جستجوی محمد سپهر ۷ ساله

تحقیقات تخصصی پلیس شازند برای یافتن محمد سپهر پسر بچه ۷ ساله ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از فقدانی پسربچه‌ای ۷ ساله به نام محمد سپهر در یکی از روستا‌های شازند خبر داد و گفت‌: از زمان اعلام فقدانی او، تحقیقات تخصصی پلیس برای یافتن او آغاز شده است.

پلیس شازند در جستجوی محمد سپهر ۷ ساله

 سرهنگ خلجی افزود: در حدود ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۹ فروردین ماه، گزارشی از فقدانی پسربچه‌ای ۷ ساله به نام محمد سپهر نقدی در یکی از روستا‌های شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه والدین پسربچه خردسال به ماموران انتظامی اظهار داشتند با توجه به نزدیکی منزل پدر بزرگشان به منزل آن‌ها گمان می‌کردند که فرزندشان به آنجا رفته است و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می‌شوند که بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش می‌کنند.

چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از زمان آغاز فقدانی این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده است و چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی از مردم خواست به خبر‌هایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و مطمئن باشند هر گونه اخبار و اطلاعاتی که به یافتن پسر بچه کمک کند از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.