برگزاری جشنواره مد و لباس فجر فارس

سومین جشنواره مد و لباس فجر فارس در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره مد و لباس فجر فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در راستای حمات از طراحان مد و لباس و با نگاه به نوع سبک زندگی، سومین جشنواره مد و لباس فجر استان در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی افزود: استان فارس که خواستگاه تمدنی فرهنگ و هنر ایران زمین به شمار می‌آید، دارای تنوع فرهنگی متفاوتی است که همین امر زمینه ساز پوشش‌های متفاوت و متنوعی درفارس شده و این خود نشان می‌دهد که فارس باید در این زمینه پیشرو، جریان ساز و سرآمد باشد.

دبیر سومین جشنواره مد و لباس فجر استان فارس بیان کرد: در راستای حمات از طراحان مد و لباس و با نگاه به نوع سبک زندگی، سومین جشنواره مد و لباس فجر فارس به همت موسسه مد و لباس نگاه نو، به مدیرت مهسا حاجی میرصادقی در هفته عفاف و حجاب، برگزار خواهد شد.

سهرابی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره با جشنواره‌های پیشین از رشد کیفی بیشتر و بهتری برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری موفق این جشنواره، سال آتی بتوانیم جشنواره را به شکل منطقه‌ای یا کشوری برگزار کنیم.

وی ابراز امیداوری کرد که بتوان در این امر به گونه‌های وارد شویم تا به عنوان الگویی در برگزاری جشنواره‌ها به ویژه مد و لباس ایرانی و اسلامی در کشور ظاهر شوم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده در فراخوان، ثبت‌نام کنند.

مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: در حاشیه این جشنواره برنامه‌های جانبی همچون کارگاه‌های طراحی و دوخت لباس و بررسی تخصصی آثار از دیدگاه تندرستی و سلامت، زباشناسی و هنر پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان جشنواره مد و لباس فجر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار