۲۰ برنامه گرامیداشت سوم خرداد در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد حماسه آزاد سازی خرمشهر در سراسر این استان برگزار می‌شود.

۲۰ برنامه گرامیداشت سوم خرداد در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سوم خرداد قدرت ملت ایران، هماهنگی و همدلی قوای نظامی ما را به رخ دشمنان کشید.

وی از حماسه سوم خرداد به عنوان بزرگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در این حماسه بزرگ هماهنگی و همدلی قوای نظامی کشور به نمایش درآمد و قدرت و هیمنه صدام و همه کشور‌های پشتیبان آن شکسته شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حماسه فتح خرمشهر یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است که توانستند برای کشور عظمت و افتخار کسب کنند.

وی بیان کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است و ملت ایران هرگز این ایثارگری‌ها را فراموش نمی‌کند.

سردا گشتاسبی افزود: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که موازنه جنگ را تغییر داد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد نماد غیرت و شرف ملت مسلمان ایران اسلامی در برابر دشمن متجاوز به خاک مقدس کشورمان است بر ترویج رشادت‌های دلاورمردان در آن دوران تاکید کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های امسال سوم خرداد با شعار «ما پیروزیم» برگزار می‌شود افزود: رژه نیرو‌های مسلح، تجلیل از خانواده شهدا، غباروبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک در پنج شهرستان، سخنرانی فرمانده هان دفاع مقدس در نماز جمعه و برپایی نشست‌های قرآنی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این ایام در استان است.

انتهای پیام/ع

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار