هشدار مدیرکل اطلاعات کرمان نسبت ‌به تحرکات معاندین و اپوزوسیون‌ها در کشور‌/ ضدانقلاب پشت پرده قرار دار‌د

مدیرکل اطلاعات استان کرمان گفت: عناصر ضدانقلاب توسط استکبار هدایت می‌شوند و به عنوان مزدور در خدمت دشمن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل اطلاعات استان کرمان صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و فدایی استاندار کرمان با اشاره به وضعیت منطقه اظهار داشت: یمن به باتلاقی برای صعودی‌ها و آمریکایی‌ها تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اهداف دشمن استعمار و استثمار کشور‌های منطقه است و تنها کشوری که مقابل آن‌ها ایستاده ایران اسلامی است گفت: دشمن جنگ ترکیبی به تمام معنا را علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی گروه تروریستی داعش قصد داشت ناامنی در کشور ایجاد کند افزود: امروز ۹۹ درصد تیم‌های تروریستی دشمن ضربه خورند از این رو نشست‌هایی با عناصر اپوزوسیون و ضدانقلاب برگزار می‌کنند تا از این طریقی به کشور ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال تحریک افکار عمومی است تا امنیت روانی جامعه را بر هم بزند خاطرنشان کرد: کشور از اول انقلاب تحریم بوده، اما از دو سه سال قبل این تحریم‌ها تشدید پیدا کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه دشمن با جدیت به دنبال ایران‌هراسی در منطقه و جهان است و این گونه عنوان می‌کند که ایران عامل ناامنی در منطقه است گفت: این در حالی است که ایران دفاع از مظلوم را همیشه دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با تحت فشار قرار دادن مردم ایران نظام اسلامی را تضعیف کند افزود: دشمن از اقتدار ایران اسلامی در منطقه هراسان است و برای تضعیف کشور دست به هر کاری می‌زند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه استکبار با ایرانی که از مظلوم دفاع نکند کاری ندارند و آن‌ها می‌خواهند ایران از تفکر ناب اسلامی خود تغییر رفتار بدهد گفت: دشمن راهبرد‌هایی را برای خود تعریف کرده و یکی از راهبرد‌های دشمن نابودی سرمایه اجتماعی نظام یعنی مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در عملیات روانی خود انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه می‌دهد و از فضای مجازی در این جهت استفاده می‌کند بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد چالش‌های، مردم را سرگرم به مسائل درونی کند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه تحرکات معاندین و اپوزوسیون‌ها در کشور زیاد شده و با حمایت‌های مالی دشمن کار می‌کنند گفت: عناصر ضدانقلاب توسط استکبار و صهیونیست هدایت و حمایت می‌شوند و به عنوان مزدور در خدمت دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه از دی‌ماه ۹۶ تاکنون ۲۲۰ مورد فراخوان مختلف برای اقشار مختلف جامعه صادر شده است که با تلاش‌های صورت گرفته خنثی شدند افزود: شرایط اقتصادی کشور شرایط خاصی بوده که ناشی از تحریم‌های شدید دشمن است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه دشمن از چهل سالگی انقلاب به شدت ناراحت است افزود: مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال فرصت‌ها عنوان کردند و باید از ظرفیت‌های موجود به‌خوبی بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان نباید ساعت کاری را به ساعت ۷ صبح تا دو بعدازظهر معطوف کند بیان کرد: بروکراسی اداری مردم را خسته می‌کند و مدیران باید نظارت کافی بر مجموعه اداری داشته باشند

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه امروز زمان اقدامات بسیجی و جهادی است گفت: نباید انتظار داشته باشیم فقط دستگاه‌های نظارتی در میدان باشند و خود مدیران نباید اجازه بدهند تخلفی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حراست‌های ادارات بازو و چشم مدیران هستند افزود: اکثریت مدیران استان مدیران سالمی هستندو از مدیران سالم در استان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

 مدیرکل اطلاعات کرمان نسبت ‌به تحرکات معاندین و اپوزوسیون‌ها در کشور‌ هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار