ضرورت نگاه نوین در حوزه روابط عمومی

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداراسدآباد گفت: باید نگاه به روابط عمومی‌ها نوین باشد.

ضرورت نگاه نوین در حوزه روابط عمومیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یزدان آزرمی، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد در شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها گفت: نیاز به نگاهی نوین در این حوزه وجود دارد چرا که در دنیای امروز روش‌های سنتی و قدیمی جوابگو نیست.

وی با بیان اینکه انتظار بیشتری از روابط عمومی دستگاه‌های شهرستان داریم، افزود: متأسفانه در برخی ادارات شهرستان علاوه بر نداشتن کانال‌های خبری روش‌های قدیمی و محیطی شامل اطلاع رسانی کاغذی و بنر و پارچه نوشته نیز اجرا نمی‌شود.

آزرمی اظهار داشت:امروز در همه مجموعه‌ها با توجه به سرعت اطلاعاتی اخبار، یک پست سازمانی مستقل برای مسئول روابط عمومی‌ها نیاز بوده و دیگر صرفا روابط عمومی‌ها به نصب بنر و پلاکارد منحصر نمی‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی هر سازمان و مجموعه باید عملا نقش سخنگوی سازمان خود را ایفا کند، افزود: تبلیغات، تولید اخبار، صحت و دقت در تولید اخبار، پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و افکارسنجی عمومی از جمله مواردی است که روابط عمومی هر اداره و مجموعه‌ای باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در غیر این صورت باید منتظر اشاعه شایعه و تولید اخبار مجموعه از دیگر منابع بود که این امر روابط عمومی هر سازمان را از اهداف سازمان دور خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد هم اظهار کرد: ۷۵ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان در شهرستان اسدآباد وجود دارد که از این تعداد، ۴۵ دستگاه اجرایی وخدمات رسان دارای روابط عمومی هستند.

انتهای پیام/ج

ضرورت نگاه نوین در حوزه روابط عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.