اعلام مسیر مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر کرمانشاه و با حضور مومنان روزه‌دار از میدان آیت‌الله کاشانی آغاز و به مسجد جامع ختم می‌شود .

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن دعوت همه اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت : راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت : مراسم راهپیمایی روز قدس با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد قدس استان کرمانشاه در مرکز استان راس ساعت ۱۱ از میدان آیت‌الله کاشانی آغاز شده و با حضور مومنان روزه‌دار در مسجد جامع ختم می‌شود.

وی همچنین در ادامه در باره برگزاری ویژه برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: اعزام عمومی زائران به حرم مطهر به دلیل این که در ماه رمضان هستیم همچون سال گذشته انجام نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: امسال در مساجد و محافل جمع‌خوانی قرآن در روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه که همزمان با لیالی‌قدر است، مراسم ویژه ارتحال برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم عصر روز چهاردهم در مسجد جامع اشاره کرد و افزود: این مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تا وقت نماز مغرب و عشا ادامه دارد و بعد از نماز مراسم افطاری برگزار خواهد شد.

به گفته سروری، مراسم ویژه ۱۵ خرداد نیز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مسجد النبی طاق‌بستان کرمانشاه تا نماز مغرب و عشا و در ادامه با مراسم افطاری خاتمه می‌یابد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی، چاپ کتابچه و بروشور، نشست‌های تخصصی و... از جمله برنامه‌های اجرایی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است .

 

 

انتهای پیام/د

راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور

 

برچسب ها: قدس ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار