هماهنگی کامل نسل جدید عینک‌های گوگل با اندروید

نسل جدید عینک‌های هوشمند گوگل علاوه بر امکاناتی ویژه به طور کامل با سیستم عامل اندروید هماهنگ شده است.

هماهنگی کامل نسل جدید عینک‌های گوگل با اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل نسل جدیدی از عینک‌های هوشمند خود را با قابلیت‌هایی ویژه و هماهنگی کامل با سیستم عامل هوشمند اندروید معرفی کرد. عینک هوشمند جدید گوگل از لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری گجتی قدرتمند محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: چطور از گوگل مپ برای نشان دادن موقعیت مکانی خود استفاده کنیم؟ +آموزش تصویری


این عینک سومین نسل از عینک‌های هوشمند گوگل است و با توجه به امکانات آن، روند تکامل و پیشرفتی گوگل در تولید این گجت هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد. پردازنده اسنپدارگون XR1 سرعت فوق العاده‎‌‌ای عینک گوگل و به خصوص به هوش مصنوعی این گجت هوشمند بخشیده است. این پردازنده و دیگر فرآیند‌های خاصی که مهندسان گوگل در طراحی این عینک به کارگرفته‌اند سبب بهینه سازی عمر باتری و طولانی‌تر شدن زمان استفاده از عینک شده است.

در صورت اتمام شارژ عینک نیز می‌توان با استفاده از درگاه USB-C انرژی از دست رفته را در مدت کوتاهی جبران کرد. گوگل دوربین این عینک را در مقایه به نسل‌های پیشین بسیار ارتقا داده و کیفیت مطلوب را برای کاربر به ارمغان آورده است. جنس شیشه و سایر قسمت‌های بدنه عینک گوگل ضد ضربه و تا حدی زیادی نشکن است.

ضد ضربه بودن و مقاومت بالای این عینک سبب شدهع است بتوان آن را به تکنسین‌ها و کارگران در مراکز صنعتی پیشنهاد کرد تا در حین کار از ویژگی‌های عینک گوگل لذت ببرند. گوگل هنوز قیمت معینی برای این گجت هوشمند اعلام نکرده و مشخص نیست قصد استفاده از کدام نسخه اندروید را در آن دارد.

هماهنگی کامل نسل جدید عینک‌های گوگل با اندروید

تعدادی از کاربران فضای مجازی با استقبال از این محصول جدید گوگل، گفتند: گوگل همواره با فناوری جدید و شگفت‌انگیز دوست‌دارن خود را غافل‌گیر می‌کند. نسل جدید عینک هوشمند گوگل می‌تواند همراهی پیشرفته در ساعات مختلف شبانه روز باشد و مطمئنا کاربران خود را راضی نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

سیستم عامل اندروید در نسل جدید عینک‌های هوشمند گوگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار