راه اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از راه اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های استان با هدف ترویج صنایع دستی و کمک به فروش محصولات هنرمندان و صنعتگران این عرصه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بر همکاری دستگاه‌های ذیربط در ارتباط با راه اندازی بازارچه‌ها تاکید کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را توسعه صنایع دستی از طریق ایجاد بازارچه‌های دائمی ذکر کرد و گفت : در راستای برنامه‌های تدوین شده در خصوص ارتقای شاخص‌های تولید به جهت تحقق شعار سال و اینکه تولید صنایع دستی یکی از مولفه‌های بارز استان در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری است بنابراین تصمیم گرفته شد که در شهرستان‌هایی که شرایط ایجاد نمایشگاه و بازارچه دائمی وجود دارد و خود نیز زمینه تولید صنایع دستی را دارند مکان‌هایی تعیین و توسط شهرداری آن شهر تجهیز و در اختیار صنعتگران و تولیدکنددگان بومی صنایع دستی قرار گیرد.

حاتمی در خصوص ایجاد چنین بازارچه‌هایی در سایر شهرستان‌های استان نیز گفت: در چند شهرستان از قبل وجود داشته، اما هدف ما این است که بتوانیم در راستای توسعه اقتصاد گردشگری در تمام استان این گونه بازارچه‌های دائمی را ایجاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

همکاری دستگاه‌های ذیربط در ارتباط با راه اندازی بازارچه‌ها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار