جان باختن یک نفر در سیل سربیشه/ ۷ روستا گرفتار سیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب تاکنون ۴ نفر در مناطق مختلف استان گرفتار شدند که با کمک عوامل هلال‌احمر ۳ نفر نجات یافته و یک نفر در روستای شیرگ سربیشه جان خود را از دست داد.

جان باختن یک نفر در سیل سربیشه/ ۷ روستا گرفتار سیلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به بارندگی‌های رگباری در استان، اظهار داشت: ۱۳ تیم امدادی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۵ شهرستان گرفتار در سیلاب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بر اثر بارندگی‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیلاب تاکنون چهار نفر در مناطق مختلف استان گرفتار شدند، بیان داشت: با کمک عوامل امدادی هلال‌احمر سه نفر نجات و یک نفر (خانم) در روستای شیرگ سربیشه جان خود را از دست داد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از ادامه یافتن امدادرسانی به روستا‌های سیل‌زده خبر داد و گفت: دو نفر در سیلاب شهرستان درمیان گرفتار شدند که با فروکش کردن سیلاب به افراد مورد نظر امدادرسانی خواهد شد.

شهریاری با اعلام اینکه در شهرستان درمیان نیز سه مفقودی گزارش شده که امدادگران برای پیدا کردن آنان در تلاش هستند، اضافه کرد: همچنین بنا به گفته منابع محلی براثر سیلاب دو نفر در بخش قهستان روستای وک مفقود شدند که تیم‌های امدادی در حال جستجو برای یافتن مفقودان هستند.

وی تصریح کرد: روستا‌های خانکوک، شیرگ آقا، گازار، دارج، خرو، ونگ و بیدسک از روستا‌های گرفتار در سیل هستند که نیرو‌های امدادی هم‌اکنون در حال خدمات‌رسانی در این مناطق هستند.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

با کمک عوامل هلال‌احمر ۳ نفر از سیل نجات یافت و یک نفرجان خود را از دست داد

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.