امدادرسانی به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی، با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۷ شهرستان این استان گفت: امدادگران و نجات گران هلال‌احمر به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در شهرستان‌های خراسان رضوی امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۵۳۴ حادثه‌دیده سیل در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، سیدمجتبی احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید از عصر روز گذشته تا امروز ۷ حادثه سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های تربت‌جام، فریمان، مشهد، سبزوار، جغتای، داورزن و تایباد اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به امدادرسانی انجام‌شده طی ۷ عملیات امدادی در شهرستان‌های استان یادآور شد: ۱۳ تیم عملیاتی اعم امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۵۳۴ نفر حادثه‌دیده که شامل ۲۰۵ خانوار بودند، امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی همچنین از نجات سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس و خودروی سواری و نیز تخلیه آب منازل و انتقال افراد به محل امن در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۳۲ نفر از اعضای تیم‌های عملیاتی سیلاب جمعیت هلال‌احمر به مردم آسیب‌دیده امدادرسانی و ۳۲ بسته غذایی شامل اقلامی مانند کنسرو و قرص نان و ۶۵ تخته پتو توزیع کردند.

احمدی با تأکید بر اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار آب‌گرفتگی همچنان ادامه دارد، افزود: تمامی نیرو‌های امدادی و نجاتگران هلال‌احمر در سطح استان آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ف

وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۷ شهرستان خراسان رضوی

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.