کشف ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک انبار دپو در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: ماموران پلیس آگاهی آبادان با تحقیقات تخصصی یک دستگاه اتوبوس را حین تخلیه بار قاچاق در انباری شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور انواع کالای قاچاق از قبیل ۱۰ کولر گازی، ۳۱ عدد کپسول گاز و دینام کولر، ۱۶ دستگاه ماشین اصلاح، ۱۹ عدد آبمیوه گیری، ۲۰ حلقه لاستیک خودرو، ۲۳ طاقه چمن مصنوعی و تعداد زیادی لوازم آشپزخانه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

عباس زاده گفت: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

کشف کالای قاچاق در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.