تولیت آستان قدس رضوی:

امور آستان قدس برای رفع نواقص احتمالی بازنگری می شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امور آستان قدس برای رفع نواقص احتمالی و تقویت نقاط قوت مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

امور آستان قدس برای رفع نواقص احتمالی بازنگری می شودبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مروی دیشب در جمع مدیران آستان قدس رضوی افزود: در این بازنگری سند بالادستی فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری احکام صادره برای تولیت آستان قدس و بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با انتقاد از اینکه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم هنوز به خوبی توجه نشده است گفت : در آستان قدس رضوی تلاش می‌شود مفاد بیانیه گام دوم محور فعالیت‌ها قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: بر این اساس توجه و حمایت از جوانان انقلابی و بهره گیری از تجارب نسل گذشته در آستان قدس رضوی مورد تاکید قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی تصریح کرد: جوانگرایی و حفظ روحیه انقلابی گری حلال مشکلات کشور در ۴۰ سال گذشته انقلاب بوده است.

وی از کارکنان و مدیران آستان قدس رضوی خواست امام رضا علیه السلام را ناظر بر اعمال خود بدانند و با روحیه جهادی و بهره گیری از تخصص و برای رضای خدا کار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر شفاف‌سازی در ارائه آمار و ارقام آستان قدس رضوی تاکید کرد و از مدیران این مجموعه خواست برای رونق تولید در فعالیت‌های آستان قدس با جدیت عمل کنند.

در این جلسه تعدادی از مدیران ارشد آستان قدس رضوی نیز از حوزه کاری خود گزارشی ارائه و بر لزوم انسجام برنامه‌ریزی‌ها توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ضرورت حفظ مطلوب موقوفات تاکید کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

تاکید بر شفاف‌سازی در ارائه آمار و ارقام آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.