هفته هفتم فوتبال ساحلی، هم شهریار برد هم موج سواران

شهریار ساری و موج سواران نوشهر دو نماینده مازندران در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال ساحلی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفتمین هفته رقابت‌های فوتبال ساحلی دیشب یکم خرداد در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران توانستند در مصاف با حریفان سربلند از زمین خارج شوند.

شهریار ساری که بعد از برد هفته اول همه دیدار‌های خود را واگذار کرده بود، دیشب مهمان شهدای چلیچه بود و در نهایت توانست به پیروزی پرگل ۵ بر ۲ برسد.

شهریاری‌ها هفته قبل مقابل شهرداری بندرعباس این فرصت را داشتند که با یک پیروزی خانگی از بحرانی که در آن گرفتار شدند، خارج شوند، اما از فرصت میزبانی خود بهره نبردند و بالاخره در یک دیدار خارج از خانه طلسم نتیجه نگرفتن‌های خود را شکستند.

پیروزی مقابل شهدای چلیچه برای شهریار بسیار گران تمام شد از آن جهت که امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش و تاثیرگذار این تیم در جریان دیدار دیشب دوباره از ناحیه ران پای راست مصدوم شد و به احتمال بسیار زیاد بازی حساس مقابل پارس جنوبی را از دست خواهد داد.

موج سواران دیگر نماینده مازندران در این هفته در دربی شمال میزبان شاهین خزر رودسر بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۳ بر حریف پیروز شود تا حالا خود را در قامت یک مدعی به لیگ معرفی کرده باشد.

گفتنی است شهریار با این سه امتیاز خارج از خانه از قعر جدول جدا شد و با ۴ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد و موج سواران با ۱۵ امتیاز در حالی در رده پنجم قرار گرفته است که با همه تیم‌های یکم تا چهارم هم امتیاز است و تنها به خاطر تفاضل گل از بقیه عقب‌تر است.
انتهای پیام/س
 

هفته درخشان مازندرانی‌ها در لیگ برتر فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار