رئیس هیات مدیره صندوق توسعه امیدکشور:

مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، مدلی موفق برای دستیابی به پیشرفت است

رئیس هیأت مدیره صندوق توسعه امید کشور گفت: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، مدلی موفق برای دست یابی به پیشرفت و توسعه به شمار می رود.

مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، مدلی موفق برای دستیابی به پیشرفت استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ربیعی رئیس هیات مدیره صندوق توسعه امیدکشور در جلسه انعقاد تفاهم نامه تامین منابع مالی اجرای طرح‌های کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار و معین اقتصاد مقاومتی بخش مرکزی  مشهد گفت: حضور آقای رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی قطعا موجب تحولات گسترده اقتصادی فرهنگی در این استان خواهد شد و بسیار خوشحالیم که ایشان پیشنهاد مسئولیت وزارت را نپذیرفت و به مشهد آمد.

وی از تمرکززدایی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یاد کرد و تصریح کرد: در شرایط فعلی، بزرگترین مشکل کشور این است که بر سر مسائل مختلف اجماع عمومی شکل نمی‌گیرد، اما خوشخبتانه در مدل توسعه‌ای خراسان رضوی همدلی خوبی شکل گرفته است.

رئیس هیأت مدیره صندوق توسعه امید کشور اظهار داشت: تشکیل صندوق‌های خرد مردمی برای تامین منابع مالی کسب و کار‌های اقتصادی ایده بسیار خوبی است که می‌تواند زمینه توسعه جوامع محلی را فراهم کند و انتظار می‌رود بیش از پیش از این ظرفیت بهره برداری شود.

اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این جلسه گفت: مشهد به دلیل میزبانی از میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی در طول سال، بازار بزرگی است و می‌تواند زمینه فروش محصولات تولیدی در واحد‌های اقتصادی استان را تسهیل کند.

وی تصریح کرد: مشهد و خراسان رضوی از مزیت تجارت فرامرزی برخوردار است و می‌تواند به عنوان بارانداز شرق کشور برای صادرات کالا‌های تولید داخل به دیگر کشور‌های منطقه محسوب شود.

رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، در بین دستگاه‌های حاکمیتی همدلی بسیار خوبی شکل گرفته است که قابل ارزش گذاری نیست.

وی ادامه داد: عملکرد آقای رزم حسینی در ۴ ماه فعالیت استانداری خراسان رضوی افتخار آمیز بوده است و امیدواریم برنامه‌های اقتصادی ایشان تاثیر مثبتی بر معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در بین دستگاه های حاکمیتی

برچسب ها: استانداری ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.