استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:

حماسه سوم خرداد، حماسه اراده ایمانی و مقابله با ظلم

استاندار خراسان جنوبی   گفت: حماسه سوم خرداد ،اراده ایمانی و مقابله با ظلم در عملیات بیت المقدس و را نشان داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در همایش گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد  سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی است.

وی افزود: رزمندگان با دستان خالی و با توکل به خدا و هول محور ولایت فقیه و ارزشها ، آرمان های انقلاب اسلامی، پرچم های افتخار و سربلندی را در برابر زیاده خواهی دشمنان برافراشتند.

معتمدیان ادامه داد:  اکنون سوم خرداد ماه روز حماسه همه روزها و هفته ها و سال های مردم مقاوم اسلامی است ، مردمی که در چهل سالگی انقلاب تا پای جان خود برای پیشبرد اهداف ایستادند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: درس بزرگ ملت ایران که پیش روی جهانیان است درس آزادی مقاومت در برابر ظلم و پیروزی و نشأت گرفته از حادثه عاشورا است .

وی با اشاره به اینکه سرزمین ایران خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمنان است  افزود: این مردم خواب را از چشم دشمن گرفتند و در سایه اطاعت از مقام عظمای ولایت نه تنها لحظه ای از ایران اسلامی دست نخواهند کشید بلکه با وحدت بیشتر ایستادگی می کنند.

معتمدیان بیان کرد: واقعه فتح خرمشهر را باید فراتر از عملیات نظامی دانست عملیات بیت المقدس توازن را به نفع ایرانیان رقم زد و نقطه پایان بر رشته معادلات دشمنان است.

استاندار ادامه داد: امروز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت ایثار و پیروزی ثبت شده است.  

انتهای پیام / ط ا

واقعه فتح خرمشهر را باید فراتر از عملیات نظامی دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار