انعکاس ظرفیت‌های شهرستان‌ها دررسانه نقش مهمی درشکوفایی آن‌ها دارد

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در سفر دلیجان گفت: انعکاس ظرفیت‌های شهرستان‌ها دررسانه نقش مهمی درشکوفایی آن‌ها دارد.

انعکاس ظرفیت‌های شهرستان‌ها دررسانه نقش مهمی درشکوفایی آن‌ها داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مدیرکل ومعاونین صدا و سیمای استان مرکزی با سفر به شهرستان دلیجان از روستای گردشگری کهک دلیجان دیدن کردند و با پتانسیل‌های این روستا آشنا شدند.

امیرهوشنگ آذر دشتی مدیرکل ومعاونین صداوسیمای استان مرکزی در این دیدار ازروستای گردشگری کهک دلیجان  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: با اشاره به معرفی پتانسیل‌های استان مرکزی بویژه دربحث گردشگری گفت: انعکاس ظرفیت‌های شهرستان‌ها دررسانه نقش مهمی درشکوفایی این ظرفیت هادارد.

آذر دشتی افزود: از از جاذبه‌های روستای زیبای کهک و غار کهک همچنین کاروان سرا‌هایی که در این روستا هستند دیدار داشتیم و ظرفیت‌های خوبی در اینجا دوستان فراهم کردند.

وی اضافه کرد: در بحث گردشگری امید‌های خیلی زیادی هست که این منطقه بتواند انشالله به عنوان یک قطب گردشگری در شهرستان دلیجان مطرح شود و با حضر گردشگران مختلف در این مکان از این امکانات و از این هوای خیلی خوب استفاده کنند.

مدیرکل ومعاونین صداوسیمای استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که فرماندار محترم شهرستان دارند دلیجان به یکی از قطب‌های گردشگری استان مرکزی و ایران تبدیل شود.

سلیمانی فرمانداردلیجان هم باقدردانی ازنگاه رسانه استانی به شهرستان ها، شهرستان دلیجان را دارای ظرفیت‌های عظیمی درزمینه‌های صنعتی، کشاورزی و بویژه گردشگری دانست که معرفی آن‌ها موجب اشتغال پایداروتولیدثروت برای شهرستان خواهدبود.

جا دارد میراث فرهنگی و در محیط زیست توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند هم جلوی تخریب گرفته شود وهم بستر لازم فراهم شود تا علاقه‌مندان به غارنوردی و شهرستان دلیجان با جاذبه‌های این منطقه آشنا شوندو امید هست با توجه ویژه مسئولان و استاندار مرکزی دلیجان به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در استان مرکزیو حتی در کشور تبدیل شود.

مدیرکل ومعاونان صداوسیمای استان در سفر به شهرستان دلیجان ازغار زیبای کهک، کاروانسرای شاه عباسی، بافت زیبای روستای کهک وسدخاکی این روستا دیدن کردند.

انتهای پیام / ج

سخنان مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی درباره گردشگری در سفر به شهرستان دلیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.