استان مركزی ميزبان چهاردهمين نمايشگاه سراسری صنايع دستی

معاون صنايع دستی و هنر‌های سنتی مركزی از برگزاری چهاردهمين نمايشگاه سراسری صنايع دستی در اراک خبر داد.

استان مركزی ميزبان چهاردهمين نمايشگاه سراسری صنايع دستیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک؛ قاسم کاظمی، معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان مرکزی گفت: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین ‌المللی استان مرکزی با حضور هنرمندان و صنعتگران استان ‌های سراسر کشور در اراک برگزار می‌شود.

قاسم کاظمی افزود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور ۳۱ استان امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران استان ‌های سراسر کشور در اراک برگزار خواهد شد.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان مرکزی اظهار داشت: ️این نمایشگاه در قالب ۲۱۰ غرفه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک دایر می شود که ۸۰ غرفه نمایشگاهی در اختیار هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور و ۱۳۰ غرفه هم در اختیار هنرمندان استان مرکزی قرار خواهد گرفت. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات هنرمندان صنایع دستی آثار برتر، با کیفیت و برجسته صنایع دستی استان ‌های کشور برگزار خواهد شد.

کاظمی همچنین از رایگان بودن تمامی غرفه ‌ها برای شرکت ‌کنندگان خبر داده و اعلام کرد: این امر به منظور حمایت از صنایع دستی، صنعتگران و هنرمندان انجام گرفته است.

معاون صنایع دستی در ادامه گفت: امسال بخش عمده ی از رشته های صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه عرضه خواهد شد آشنايی مردم با فرآيند تهيه محصولات می ‌شود، از ديگر بخش‌ های جذاب نمايشگاه امسال خواهد بود. 

وی یادآور شد: هنرمندان صنایع دستی که دارای کارت صنعتگری از این معاونت هستند می توانند جهت ثبت نام غرفه به این معاونت مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ت

رایگان بودن تمامی غرفه ‌ها برای شرکت ‌کنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.