معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

بهره مندی ۱۲۰ نفر از کودکان و دانش آموزان مناطق سیل زده از خدمات تیم سحرهلال احمر ایلام

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:۱۲۰ نفر از کودکان و دانش آموزان مناطق سیل زده از خدمات تیم سحرهلال احمر ایلام بهره‌مند شدند.

بهره مندی ۱۲۰ نفر از کودکان و دانش آموزان مناطق سیل زده از خدمات تیم سحرهلال احمر ایلامعلی اصغر علی اکبری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از اعزام تیم سحر (سامانه حمایت روانی پس از بلایا) به روستای محروم و سیل زده چم روته خبر داد و گفت: اعضای تیم سحر هلال احمر استان با حضور در روستای سیل زده چم روته با اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان، موجی از امید، شادی و نشاط برای آن‌ها به وجود آوردند.

علی اکبری اظهارکرد: برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، اهدا لوازم التحریر به کودکان و مشارکت در بسته بندی غذا‌های گرم و افطار جهت توزیع در بین سیل زدگان از دیگر خدمات جوانان جمعیت هلال احمر استان در این روستای محروم و سیل زده بود.

وی ادامه داد: تعداد ۱۲۰ نفر از افراد روستای محروم و سیل زده چم روته از توابع شهرستان سیروان از خدمات گروه حمایت‌های روانی فرهنگی و اجتماعی و تیم‌های سحر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/با

  امداد رسانی تیم سحرهلال احمر ایلام به کودکان و دانش آموزان مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.