استاندار سیستان و بلوچستان :

ضعف گازرسانی سیستان و بلوچستان را برطرف خواهم کرد/کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی را در پروژه گازرسانی نخواهم پذیرفت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی را در پروژه گازرسانی استان نخواهم پذیرفت و با تمام انگیزه تلاش خواهم کرد ضعف موجود در گازرسانی استان که به دلیل یدک کشیدن منطقه محروم بودن ایجاد شده است، را برطرف کنم.

ضعف گازرسانی سیستان و بلوچستان را برطرف خواهم کرد/کوتاهی هیچ دستگاه اجرایی را در پروژه گازرسانی نخواهم پذیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   احمدعلی موهبتی استاندارسیستان و بلوچستان امروز در جلسه طرح ضربتی گازرسانی به شهر‌های استان که با حضور مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد، گفت: تحت هیچ شرایطیکار گازرسانی در استان نباید تعطیل شود و عذر و کوتاهی هیچ دستگاهی را در مراحل سوختگیری، مجوز، ترافیک، حفاری و ... نخواهم پذیرفت و این یک اصل است که هیچ دستگاهی نباید از آن عدول کند.

موهبتی افزود: شرکت گاز با تمام توان بایستی پای کار باشد تا پروژه گازرسانی در استان تا دهه فجر امسال به اتمام برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان همراهی و همکاری دستگاه‌های دولتی همانند شهرداری، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و ... را جهت تسریع در صدور مجوز‌ها امری ضروری دانست و بیان داشت: همه دستگاه‌های مرتبط استانی باید عضو شورای گازرسانی باشند و با همکاری و همراهی هم در مراحل گازرسانی مشکلات و کمبود‌ها را پوشش دهند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و تردد کمتر خودرو‌ها تا مهر ماه بیان داشت: پیمانکاران شرکت گاز در این برهه زمانی بایستی کار حفاری و گازرسانی را به‌طور جدی انجام دهند، زیرا به دلیل تعطیلی مدارس، تردد‌ها کمتر خواهد بود و این باعث تسریع در کار حفاری، گاز رسانی و پوشش مسیر‌ها خواهد شد.

وی تاکید کرد: کار حفاری تا گازرسانی و پوشش مسیر‌ها نباید از سه روز بیشتر به طول انجامد و مجوز حفاری گازرسانی بایستی به صورت بلوکی صادر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر مباحث مورد تاکید این جلسه را موضوع سوخت خودرو‌های این طرح بیان کرد و افزود: ماشین آلات مربوط به حفاری، آسفالت، کارخانه، حمل مصالح و ... تحت هیچ شرایطی نباید برای سوخت معطل بمانند.

وی همچنین تصریح کرد: انجام استعلام‌ها نباید بیشتر از یک هفته زمان ببرد و اگر بیشتر از این زمان به طول انجامید کوتاهی دستگاه‌ها پذیرفته نخواهد شد و مسئولیت هرگونه اتفاق متوجه دستگاه مربوطه است.

در پایان احمدعلی موهبتی ضمن تاکید به معاونت هماهنگی امور عمرانی در خصوص برگزاری جلسات ماهانه افزود: برگزاری این جلسات بصورت ماهانه برای رفع مشکلات و اختلاف بین دستگاه‌ها ضروری و الزامی است.

انتهای پیام/ع

کار گازرسانی در استان نباید تعطیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار