معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خبر داد

آغاز نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران اربعین

حیدری از نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

آغاز نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران اربعینبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: پزشکان داوطلبی که تمایل دارند در ایام اربعین به زائران حسینی در عتبات خدمت‌رسانی کنند، می‌توانند در فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت نام نویسی کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در عتبات عالیات در ایام اربعین افزود: همچون سنوات گذشته این فراخوان چند ماه قبل از ایام اربعین اعلام می‌شود تا ضمن دریافت درخواست‌های پزشکان داوطلب برای حضور، برنامه ریزی‌های لازم جهت ارائه بهینه خدمات به زائران انجام شود.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در همین زمینه ادامه داد: پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی (ع) سال ۱۳۹۸ با این مرکز همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این فراخوان به نشانی این سازمان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۶۷۴۴۱۲۳ و ۸۶۷۴۴۱۱۶ پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص مدت‌زمان نام‌نویسی و اعزام پزشکان گفت: مدت زمان نام نویسی پزشکان در این فراخوان تا ابتدای مردادماه اعلام شده و اعزام پزشکان عمومی به مدت ۱۷ روز از ۵ تا ۲۸ صفر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص نیز به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۱ صفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت نام پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران اربعین آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار