این فصل دسته یک با دو تیم از استان مرکزی

در فصل جدید لیگ دسته یک کشور،دو تیم از استان مرکزی در آن حضور دارند.

این فصل دسته یک با دو تیم از استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در فصل جدید لیگ دسته اول، استان مرکزی با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد، تیم‌های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ثنا ساوه دو تیمی هستند که در این سری از مسابقات لیگ آزادگان حضور خواهند داشت.

تیم آلومینیوم اراک که در این فصل تا یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز رسید در هفته‌های پایانی با دو شکست در مقابل ملوان و بادران از رسیدن به این مهم بازماند.

آن طرف خوشه طلایی ثنا ساوه با ۵۴ امتیاز از ۲۴ بازی و با اختلاف ۷ امتیازی با تیم دوم توانست به لیگ دسته اول راه پیدا کند.

خوشه طلایی از ۲۴ بازی خود ۱۶ برد، ۶ مساوی و ۲ باخت بدست آورد و توانست بالاتر از رقیب رتبه دوم خود داماش گیلان صدر نشین لیگ دسته دوم باشد و این در حالی است که دو هفته زودتر صعود خود را به لیگ دسته یک فوتبال کشور قطعی کرد.

گفتنی است لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) از ۱۴ مرداد ماه و با حضور ۱۸ تیم آغاز شود این در حالی است که لیگ دسته اول در فصل گذشته به دلیل غیبت تیم‌های نفت تهران و سیاه جامگان مشهد با حضور ۱۶ تیم برگزار شد آن هم در حالیکه در زمان قرعه کشی مسابقات با حضور ۱۸ تیم قرعه کشی شد و به این ترتیب هر هفته دو تیم مجبور به استراحت بودند.

انتهای پیام/ی

زمان دقیق آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.