بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۵۵)؛

از دانلود نرم افزار مدیریت اس‌ام‌اس تا برنامه آفیس قدرتمند اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۵۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود YoWindow Weather 2.12.12 برنامه بسیار زیبای هواشناسی برای اندروید

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملاً هوشمند است، مثلا، با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس‌زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم‌افزار دقیقاً باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

Weather YoWindow

دانلود CamScanner - Phone PDF Creator FULL 5.9.5.201 - برنامه اسکنر اندروید

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید. این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.

CamScanner

دانلود FotMob 83.0.5302 - برنامه نمایش نتایج آنلاین مسابقات فوتبال برای اندروید

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود  Soccer Scores Pro - FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اینستاگرام Instagram 88.0.0.0.77 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید
 
اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.
 
با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.
دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.167 برنامه کاهش حجم عکس اندروید

نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه‌ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی‌های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

 

Photo Picture Resizer

دانلود WPS Office + PDF 11.5.2 - برنامه آفیس قدرتمند اندروید
 
 اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آنها را ویرایش کنید.
 
دانلود  WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios

 دانلود GO SMS Pro Premium 7.70 – بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس اندروید 

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.


دانلود GO SMS Pro ؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها

دانلود Google Chrome 73.0.3683.20 مرورگر گوگل کروم اندروید
 
بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا 50 درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Z Camera VIP 4.35 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی اندروید
 
امروزه عکاسی و ثبت تصاویر برای کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است. آنها ساعت‌ها وقت خود را به گرفتن عکس‌های سلفی از خودشان می‌کنند. نرم‌افزار Z Camera VIP، نرم‌افزاری است که در گرفتن تصاویر سلفی به شما کمک می‌کند و با ارائه ایفکت‌های مناسب ، تصاویر سلفی شما را جذاب‌تر می‌کند.
 
دانلود Z Camera VIP 3.06 بهترین برنامه دوربین و گرفتن عکس سلفی ///////
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار