نانسی پلوسی: ترامپ کیسه‌ای پر از کلاهبرداری همراه خود دارد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بر این باور است که رییس‌جمهور این کشور و کاخ سفید کیسه‌ای پر از کلاهبرداری‌ را همراه خود دارند و در مواقع خاص از آن‌ استفاده می‌کنند.

نانسی پلوسی: ترامپ کیسه‌ای پر از کلاهبرداری همراه خود داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد واقعا بر این باور است که رییس جمهور آمریکا و کاخ سفید کیسه‌ای پر از کلاهبرداری‌ها را همراه خود دارند تا در برخی مواقع خاص از آن‌ها استفاده کنند.

پلوسی در واشنگتن گفت: من می‌دانم که چه اتفاقی افتاده است، هرچه او (ترامپ) می‌گوید به خاطر پنهان کاری است. سخنان او هیجانی است و او از پنهان شدن می‌ترسد، اما بیش از همه می‌ترسد که به پنهان کاری متهم شود. به نظرم او از موضوعاتی آگاه است که دوست ندارد درباره آن‌ها قضاوت شود و یا اینکه دادگاه وارد موضوع آن‌ها شود. ترامپ حتی اجازه ورود دادگاه به این موضوع را نمی‌دهد. او نمی‌خواهد که تحقیقاتی درباره امور مالی اش صورت گیرد؛ بنابراین تحقیقات شرکت مازار (Mazars) به منزله یک شکست برای وی بود. او باید بداند که تصمیم بانک دویچه (Deutsche) با این موضوع سازگار بوده است. در هر موردی که ضد وی مطرح شد او تلاش کرد که از مسئولیت شانه خالی کند.

وی تاکید کرد: حالا من واقعا بر این باورم که رییس جمهور و کاخ سفید کیسه‌ای پر از کلاهبرداری‌ها را همراه خود دارند تا در برخی مواقع خاص از آن‌ها استفاده کنند. او همچنین به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی از موضوع اصلی است. او استاد این کار است، ما همه بر سر این موضوع اتفاق نظر داریم. این کاری است که او به خوبی انجام می‌دهد. او برای منحرف کردن اذهان افراد از مسائلش این کار را انجام می‌دهد، او سعی می‌کند موضوع را تغییر دهد. اما باید بگویم که کمیته دموکرات‌ها در راه استیضاح وی نیست. زمانی که او متوجه شد که این اتفاق نمی‌افتد، دوباره به پنهان کاری روی آورد.

این مقام آمریکایی درباره واکنش ترامپ به طرح استیضاح خود افزود: اما رئیس جمهور دوباره عصبانی شده است. او در برابر دوربین‌های تلویزیونی سخن گفته است. او به سخنان من واکنش نشان داده است. اما این موضوع نفعی برای وی ندارد. ما بار دیگر شاهد عصبانیت او هستیم. من بار دیگر برای رئیس جمهور آمریکا دعا می‌کنم. من امیدوارم که خانواده و دولت وی و کارکنانش در جهت منافع این کشور حرکت کنند.

نانسی پلوسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما نگران وضعیت زندگی مردم آمریکا هستید، گفت: «بله هستم. من نگران رفاه مردم آمریکا هستم.» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تاکید کرد: ما همانند رئیس جمهور سخن نمی‌گوییم. رئیس جمهور همیشه ما را تهدید می‌کند که تحقیقات درباره اقداماتش را متوقف کنیم. او به ما می‌گوید که اگر تحقیقات درباره مرا متوقف نکنید و به قسمی که خورده اید پایبند نباشید آنگاه من با شما همکاری و تعامل نخواهم کرد. این تمام حرف‌هایی است که وی می‌زند. شاید او می‌خواهد که از مسئولیت خود شانه خالی کند.

وی ادامه داد: موضوع مداخله قانونی خوب است، اما بند ۲۵ این موضوع مشکل ساز است. ایده خوبی است. این موضوع را به اطلاع کمیته دموکرات‌ها خواهم رساند. البته باید بگویم این به آن معنا نیست که آن‌ها درباره این موضوع فکر نکرده باشند. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد که کاخ سفید از موضوع استیضاح واهمه دارد. این مسئله سبب شد که دیروز ترامپ به این موضوع واکنش نشان دهد.

پلوسی و دیگر اعضای ارشد مجلس نمایندگان ماه‌هاست که به سختی در تلاش هستند درخواست‌های نمایندگان پایین رتبه دموکرات مبنی بر شروع رویه استیضاح ترامپ را به نحوی مهار کنند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته با وجود تایید تلاش ترامپ برای ایجاد مانع بر سر راه اجرای قانون، اعلام کرد اقدام برای استیضاح دونالد ترامپ، در زمان کنونی زودهنگام و ‹بسیار تفرقه افکنانه» است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۱۴:۴۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
آمریکاییها فقط به فکر خودشون هستند ودر حقوق بشر استانداردهای دوگانه دارند جوری که تمام آسایش و آرامش رو فقط برای خودشون میخوان وبقیه مردم دنیا رو انسان در نظر نمیگیرن وهر بلایی سر مردم کشورهای دیگه میارن نمونه بارزش حمایت از حمله وحشیانه سعودیها بر علیه ملت مظلوم یمن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
جالب است سیاستمداران امریکایی نگران وضعیت مردم امریکا هستند و برایشان وضعیت دیگر انسان ها مهم نیست. در جای دیگری یکی از همین سیاستمداران به جنگ 10 ساله امریکا بر علیه مردم ویتنام اعتراض کرده بود و فقط به 60هزار سرباز کشته امریکایی اشاره کرده بود و به نیم میلیون نفر کشته زن و مرد و کودک ویتنامی اشاره نکرده بود.
انگار مردم دیگر نقاط جهان حق حیات ندارند
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۰۹:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
شاید دموکرات ها از این میترسند که جمهوری خواه ها هم در زمان ریس جمهوری دموکرات ها دست به این اقدام بزنند کاملا مشخص است منافع ملی مردم امریکا قربانی منافع حزبی سیاسیون شده است و مردم باید خودشان دست به کار شوند .
آخرین اخبار