مدیرکل ثبت احوال استان یزد:

۱۱ هزار نفر در اشکذر کارت ملی هوشمند ندارند

مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: از ۲۷ هزار نفر واجد شرایط ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهرستان اشکذر، تعداد ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،محمدعلی مکرمی مدیرکل ثبت احوال استان یزد در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: از تعداد ۲۷ هزار نفر واجد شرایط ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهرستان اشکذر، تعداد ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده اند و باید تلاش کرد که سایر واجدین شرایط شهرستان هرچه زودتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

مکرمی با بیان اینکه از ابتدای خرداد ماه  ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌ها با کارت‌های ملی قدیمی امکان پذیر نیست، افزود: خدمات صرفا در مقابل ارائه کارت ملی هوشمند و یا رسید درخواست کارت ملی هوشمند مهمور به مهر ثبت احوال و یا دفتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

مدیر کل ثبت احوال استان محدودیت در جذب نیروی انسانی را یکی از مشکلات پیش رو این سازمان در شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط ثبت احوال در اولویت این سازمان قرار دارد.

هادی هادی نسب سرپرست فرمانداری اشکذر در این دیدار گفت: شهرستان اشکذر به دلیل وجود واحد‌های تولیدی و صنعتی متعدد، یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر استان به شمار می‌رود.
 
هادی نسب با اشاره به سامانه اعلام تغییر نشانی سازمان ثبت احوال خاطرنشان کرد: مراجع ذیربط می‌توانند ضمن ارائه آمار‌های مهاجرت و جابه جایی جمعیت از طریق این سامانه مطابق با قوانین سازمان ثبت احوال، مجموعه فرمانداری را در اتخاذ سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های متناسب با پدیده مهاجرت شهرستان یاری نمایند.

انتهای پیام/ غ

عدم ارائه خدمات به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی از ابتدای خرداد ماه

برچسب ها: ثبت احوال ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار