بازنشر به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر؛

نوای ماندگار "ممد نبودی ببینی، شهر آزاد گشته" +فیلم

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، نوای ماندگار "ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته" را در قالب نماهنگی مشاهده می‌کنید.

نوای ماندگار به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های یاری خدا و یکی از مهمترین و زیباترین روز‌های دوران دفاع مقدس است. عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از  بزرگترین عملیات‌های ایران در جنگ ۸ ساله محسوب می‌شود که در این عملیات نیرو‌های ایرانی با ۷۰ هزار رزمنده در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش حمله خود برای آزادسازی خرمشهر را شروع کردند.

این عملیات مهم و گسترده سه هفته به طول انجامید و در نهایت در سوم خرداد ۱۳۶۱ رزمندگان غیور ایرانی خرمشهر را که در روز‌های ابتدایی جنگ به اشغال  عراق درآمده بود، آزاد کردند.

شهید سید محمدعلی جهان آرا، یکی از بزرگمردان سپاه خرمشهر و از هزاران شهید گلگون کفن این خطه خونین است که مدتی فرماندهی سپاه این شهر را به عهده داشت. افسوس که خیلی زود خورشید وجودش غروب کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست و در زمان حیاتش لحظه غرورانگیز و پرافتخار آزادسازی خرمشهر را ندید.

در ادامه و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، نوای ماندگار "ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته" با صدای غلام کویتی‌پور را در قالب ویدئوکلیپی مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۰۲:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
بوی خون تو بینی ام پیچید. جهان ارا ممد...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
این نماهنگ با صدای حسین فخری است که اولین بار خوانده شده .بعدا اقای کویتی پور هم خوانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
این نماهنگ واقعا عالیه سلام بر شهدا
آخرین اخبار