بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ ترابی در رتبه ششم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه ششم بهترین بازیکنان هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ ترابی در رتبه ششمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان دیدار‌های هفته ششم و آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را انتخاب کردند که در این فهرست مهدی ترابی هافبک پرسپولیس در رتبه ششم به چشم می‌خورد.

کمیته فنی لیگ قهرمانان آسیا، یاسوتو واکیزاکا هافبک تهاجمی کاوازاکی ژاپن را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

این بازیکن که در پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل اف سی سیدنی دو گل زد و ۷ فرصت گلزنی برای هم تیمی‌های خود ساخت، نمره ۹.۶ کسب کرده است.

پس از واکیزاکا، اسکار مهاجم برزیلی شانگ‌های که برابر اولسان هت تریک کرد با ۹.۲ امتیاز دومین بازیکن برتر هفته لیگ قهرمانان آسیا شد.

اوبافمی گومیس ستاره فرانسوی الهلال که در تساوی ۲-۲ این تیم برابر الدحیل هردو گل تیمش را زد با کسب ۸.۹ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

آئو تاناکا دیگر بازیکن کاوازاکی با ۸.۸ امتیاز و ارسلان مرات امانوف از لوکوموتیو ازبکستان با ۸.۶ امتیاز به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم جای گرفتند.

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس که در پیروزی ۲-۰ این تیم برابر السد با شوتی زیبا گل اول تیمش را زد با کسب امتیاز ۸.۶ در جایگاه ششم ایستاد.

محمد عبدالرحیم بازیکن الزورا و یوسوکه میناگاوا از سانفرانکس هیروشیما با امتیاز مشابه ۸.۵ رتبه‌های هفتم و هشتم را کسب کردند.


بیشتر بخوانید:

بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

سرمربی رقیب آسیایی استقلال مشخص شد

انتقاد تند مدیر عامل رقیب آسیایی استقلال از فدراسیون فوتبال عربستان


انتهای پیام/

ترابی ششمین بازیکن برتر هفته ششم لیگ قهرمانان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار