این فیلم وحشت را بر تماشاگران حاکم کرد! + تصاویر

فیلم سینمایی «ما» اثری در ژانر وحشت توانست بعد از یک ماه اکران با فروش قابل قبول صد و هشتاد و نه میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش جهانی را از آن خود نماید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «ما» اثری در ژانر وحشت توانست بعد از یک ماه اکران با فروش قابل قبول صد و هشتاد و نه میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش جهانی را از آن خود نماید.

پروژه ساخت فیلم از فوریه ۲۰۱۸ آغاز شد. پیل، بعد از موفقیت گسترده نخستین فیلم بلند خود، یعنی برو بیرون، توانست بودجه ساخت فیلم را بدست آورد.

جدیدترین آمار از فروش سینمای جهان/این فیلم وحشت را بر تماشاگران حاکم کرد! + تصاویر

«ما» به مدت سه ماه از ژوئیه تا اکتبر ۲۰۱۸ به‌طور کامل در کالیفرنیا جلوی دوربین رفت. ما نخستین بار در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ و در فستیوال جنوب از جنوب غربی به روی پرده رفت. فیلم اکران گسترده خود را از تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ آغاز کرد.

فیلم با استقبال گسترده منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی، موسیقی و عملکرد تیم بازیگران مورد ستایش قرار گرفت. ما ۲۵۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که بودجه ساختش ۲۰ میلیون دلار بوده‌است.

جدیدترین آمار از فروش سینمای جهان/این فیلم وحشت را بر تماشاگران حاکم کرد! + تصاویر

از بازیگران فیلم سینمایی ما می‌توان به لوپیتا نیونگو، تیم هدکر، کارا هیوارد، کالی شلدون، ناتالی هنینگتون، ایوان ماک، وینستون دوک، الیزابت ماس، یحیی عبدالمتین دوم، و آنا دیوپ اشاره کرد.

جوردن پیل زادهٔ ۲۱ فوریهٔ ۱۹۷۹ هنرپیشه نویسنده و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. وی در این فیلم علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

پیل تاکنون در پنجاه و دو فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته و چهارده بار فیلمنامه نویسی را تجربه کرده است. اما در رزومه کارگردانی این فیلم دومین تجربه وی بعد از فیلم تحسین شده "برو بیرون" است.

جدیدترین آمار از فروش سینمای جهان/این فیلم وحشت را بر تماشاگران حاکم کرد! + تصاویر

در خلاصه داستان فیلم سینمایی ما آمده است: آرامش و امنیت یک خانواده از بین می‌رود وقتی که گروهی میخواهند همه آن‌ها را به قتل برسانند. حال باید دید این فیلم هم میتواند موفقیت‌های فیلم برو بیرون را تجربه کند یا نه.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار