ماجرای کاهش پاداش ۱۵ میلیاردی پرسپولیس

ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس درباره پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ توضیحاتی داد.

ماجرای کاهش پاداش ۱۵ میلیاردی پرسپولیسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق شد با شکست السد قطر راهی نیمه نهایی مسابقات شود، اما در فینال رو در روی کاشیما آنتلرژ ژاپن شکست خورد تا نایب قهرمان شود و درآمد ۲ میلیون دلاری داشته باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغی از این پاداش را برای امور خیریه و جریمه‌های انضباطی برداشت و باقی پاداش را به پرسپولیسی‌ها داد که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بود.  

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در برنامه ورزش و مردم در این باره بیان کرد: در زمانی که پاداش آسیا به ما تعلق گرفت دلار حدود ۱۶ هزار تومان بود و اگر کل ۲ میلیون دلار را می‌گرفتیم، ۳۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم، اما حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار از AFC گرفتیم که در آن زمان دلار حدود ۱۱ هزار تومان بود و در مجموع ۱۷  میلیارد پاداش نایب قهرمانی آسیا دریافت کردیم.

او افزود: از این پول یک بخشی را برای هزینه میزبانی فینال و یک بخشی هم برای دستمزد بازیکنان پرداخت کردیم و یک عددی بیش از آن چیزی که درآمد داشتیم هزینه کردیم.

گفتنی است، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ نیز در گروه D با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان همگروه بود و در پایان با کسب ۷ امتیاز حذف شد، اما درآمد ۱۱۰ هزار دلاری به جز هزینه سفر‌ها و کاهش جریمه‌ها داشت.


بیشتر بخوانید: 

پیام مهاجم ملی پوش پرسپولیس به ژاوی

اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس مشخص شد

بیرانوند مصدوم شد

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره پاداش پرسپولیس در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار