ایران همانند باتلاقی برای سردمداران امریکایی است

امام جمعه موقت ساری گفت: ترامپ نباید با دم شیر بازی کند و درگیری با ایران، همانند باتلاقی است که اگر گزندی به کشور ما وارد شود کسی در امان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه ترامپ نباید با دم شیر بازی کند، گفت: درگیری با ایران همانند باتلاقی است که اگر گزندی به کشور ما وارد شود کسی در امان نخواهد بود.
 
وی با بیان اینکه ترامپ کشور ما را به انواع تحریم‌ها تهدید می‌کند، افزود: کارشناسان شما با این روند، عملیات بیت‌المقدس را بر روی میز امریکا قرار دهند.
 
حجت‌الاسلام قاسمی به اجرای بی‌سر وصدای قانون ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش و نشانه گرفتن دشمن به بنیاد اسلام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در حضور معلمان انتقاد سریع از پذیرش ۲۰۳۰ داشتند و بر اجرای سند تحول آموزش و پرورش تاکید کردند.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر افزود: این شب‌ها را باید قدر دانست و به خودسازی پرداخت.
وی با بیان اینکه غیرت به سه بخش ملی، ناموسی و دینی تقسیم می‌شود، افزود: غیرت ملی به این معناست مردم نسبت به ارزش‌های تمدنی خود بی‌تفاوت نباشند.
 
حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه متاسفانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بی‌عفتی و بی‌حیایی ترویج می‌شود، گفت: امیرالمومنین در بی‌حجابی یقه مردان را می‌گیرد و لعنت خدا به مردانی که غیرت به خرج نمی‌دهند.
 
وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: ۳۷ سال قبل حماسه با عظمت و بزرگ در جنوب ایران رخ داد و خرمشهر ۵۷۸ روز در اسارت بود، اما به برکت فرزندان این سرزمین سوم خرداد خرمشهر آزاد شد.
انتهای پیام/آ



ترامپ نباید با دم شیر بازی کند

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار