رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خبر داد؛

آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان شهید بهشتی ۱۱

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دو دستگاه خودرو و ۴ نفر آتش نشان از ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشانی سمنان برای اطفای حریق اعزام شدند.

آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان شهید بهشتی ۱۱به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از آتش سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان شهید بهشتی ۱۱ سمنان در ساعت ۱۲:۲۱ جمعه ۳ خرداد ۹۸خبرداد و گفت: دو دستگاه خودرو و ۴ نفر آتش نشان از ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشانی سمنان برای اطفای حریق اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای آتش نشان به محض رسیدن مشاهده کردند که محیط خانه پر از دود و از یکی از اتاق ها شعله به بیرون زبانه می‌کشد که پس از بررسی و پیدا کردن کانون حریق توسط آتش نشانان مشخص شد که کمد دیواری داخل اتاق بنا به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده است که بلافاصله آتش نشانان حریق را کاملا مهار کردند و با دادن توصیه های لازم به کار خود پایان دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در پایان ابراز داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی خسارت مالی برجای گذاشته است و علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

انتهای پیام / گ

حریق در سمنان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار