شب قدر در اراک کجا برویم؟

در این خبر به معرفی مراسم شب های قدر در مساجد اراک می پردازیم.

شب قدر در اراک کجا برویم؟به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شب قدر آن شبی است که در طول سال، شبی به خوبی و فضلیت آن یافت نمی‌شود، و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است، و تقدیر امور سال در این شب صورت می‌گیرد، و فرشتگان و روح که اعظم فرشتگان الهی است، در این شب به اذن پروردگار به زمین فرود می‌آیند، و به محضر امام زمان (عج) می‌رسند و آنچه را که برای هر فرد مقدّر شده بر آن حضرت عرضه می‌دارند. 

ویژه برنامه لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون در ساعت ۲۲.۳۰ همراه با اقامه نماز قضا است.

شب نوزدهم با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر فرخی شروع شده و سپس مرتضی نظم آبادی دعای جوشن کبیر را قرائت می کند و در آخر مراسم روضه و قرآن به سر گرفتن توسط محمدهادی طیبی انجام می شود.

سخنران شب بیست و یکم حجت‌الاسلام الهامی نیا است و حسین ساجدی به قرائت دعای جوشن کبیر می پردازد و سپس مجتبی تاجیانی مراسم روضه و قرآن به سر گرفتن را انجام می دهد.

شب بیست و دوم حجت‌الاسلام الهامی نیا مجددا سخنران این مراسم است و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی گودرزی انجام شده و مرتضی نظم آبادی مراسم روضه و قرآن به سر گرفتن را انجام می‌دهد.

مجلس روضه ظهر شهادت امیرالمومنین علی علیه‌السلام هم ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت الاسلام دکتر فرخی و با نوای حسین نیمه وری برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه احیا لیالی قدر در مسجد حاج تقی خان خیابان محسنی ساعت ۲۲.۴۵ برگزار می شود.

به این ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین قائم فرد در هر سه شب عهده‌دار مراسم سخنرانی و قرآن به سر گرفتن است.

مرثیه سرایی و عزاداری شب نوزدهم توسط اصغر حران اف، شب بیست و یکم مبین کاشانی و شب بیست و سوم سید جواد رفیعی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

مراسم احیای لیالی قدر در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.