اتاق بازرگانی انگلیس خواستار برگزاری سریع انتخابات سراسری شد

اتاق بازرگانی انگلیس که نهادی بسیار قدرتمند است برگزاری سریع انتخابات سراسری را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، اتاق بازرگانی انگلیس که نهادی بسیار قدرتمند است برگزاری سریع انتخابات سراسری را خواستار شد و درباره ادامه بحران سیاسی جاری در این کشور به شدت هشدار داد.

اتاق بازرگانی انگلیس به استعفای ترزا می‌، نخست‌وزیر انگلیس واکنش نشان داد. این موضوع که ترزا می‌ به علت فشار‌های سیاسی و ناتوانی در یافتن راه حل برای طرح جنجالی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به برکسیت امروز اعلام کرد هفتم ماه مه از ستمش کناره گیری می‌کند، اتاق بازرگانی انگلیس را بسیار نگران کرده است. اتاق بازرگانی انگلیس از نظر اقتصادی و بازرگانی تشکیلاتی بسیار قوی است.

اتاق بازرگانی انگلیس برگزاری انتخابات سریع برای انتخابات نخست وزیری را خواستار شده است که بتواند روند آشفته و بی نظم برکسیت را مدیریت کند.

آدام مارشال، رئیس اتاق بازرگانی انگلیس در این خصوص گفت: فعالان اقتصادی باید اطمینان خاطر پیدا کنند که تغییر در نخست‌وزیری به معنای شروع دوره‌ای طولانی از ژست‌ها و موضع گیری‌های سیاسی خواهد بود. دولت و پارلمان انگلیس تا همین حالا، زمان بسیار زیادی را در حرکت دایره‌ای به دور خودش درباره مسئله برکسیت هدر داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار