کارشناسان صهیونیست به ضعف نیروی زمینی اسرائیل در برابر حزب‌الله اعتراف کردند

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد کارشناسان این رژیم ضمن اشاره به تقویت حزب‌الله طی ۱۳ سال اخیر، از ضعف نیروی زمینی رژیم اسرائیل ابراز نگرانی کرده‌اند.

کارشناسان صهیونیست به ضعف نیروی زمینی اسرائیل در برابر حزب‌الله اعتراف کردندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۱ روزه (سال ۲۰۰۶) در برابر تل‌آویو، تقویت زرادخانه موشکی و کسب تجربه جنگ‌های نامنظم در سوریه نوشت که هرچند ارتش اسرائیل خود را برای نبرد دیگر آماده کرده، اما مقامات پیشین ارتش درباره آمادگی نیروی زمینی تشکیک می‌کنند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد کارشناسان این رژیم ضمن اشاره به تقویت حزب‌الله طی ۱۳ سال اخیر، از ضعف نیروی زمینی رژیم اسرائیل ابراز نگرانی کرده‌اند.

در این گزارش آمده است: «ارتش اسرائیل در سال ۲۰۰۶ لبنان را با این حس ترک کرد که گویی فرصت فوق‌العاده‌ای را از دست داده است و از زمان در حال مقدمه‌چینی برای جنگ بعدی در مرز‌های شمالی است. یکی از بخش‌های این آماده‌سازی شامل مقصر خواندن لبنان به‌دلیل شروع جنگ و تلاش برای وارد کردن صدمات سنگین به آن است».

این گزارش ضمن بیان اینکه نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارتقای زمان سوخت‌گیری و مسلح‌سازی جنگنده‌های خود، برای نبرد بعدی با لبنان آماده می‌شود، اما می‌نویسد: «حزب‌الله هم برای درگیری با ارتش اسرائیل آماده می‌شود. نظرات متضادی در دستگاه نظامی اسرائیل درباره آمادگی برای دور بعدی درگیری‌ها وجود دارد، زیرا اسرائیل طی سال‌های اخیر مانور نظامی زمینی نداشته است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
بنابراین حزب الله لبنان باید تلاش کند که آسمان را هم مانند زمین برای ارتش اسرائیل نا امن و خطرناک کند تا ارتش اسرائیل هم در هوا و هم در زمین کاملاً فلج و زمینگیر شود..............جنگ بعدی و حمله بعدی انشاءالله برپائی نماز قدس به امامت عزیز عرب شیخ حسن نصر الله حفظ الله و روحی فداء ما شاءالله.............
آخرین اخبار