مشهد در سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) رنگ ماتم به خود گرفت/ طنین نوای الغوث الغوث در حرم رضوی

مشهد در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، سالروز ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت علی (ع) رنگ ماتم به خود گرفت و مؤمنان به شب زنده داری و عزاداری در سوگ نخستین امام شیعیان پرداختند.

مشهد در سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) رنگ ماتم به خود گرفت/ طنین نوای الغوث الغوث در حرم رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  شهر مقدس مشهد در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که مصادف است با سالروز ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت علی (ع) رنگ ماتم به خود گرفت و مؤمنان در حرم مطهر رضوی و سایر اماکن مذهبی به شب زنده داری لیالی قدر و عزاداری در سوگ نخستین امام شیعیان پرداختند.

مردم روزه دار و خداجوی مشهد به همراه زائران رضوی، پس از قرائت دعای جوشن کبیر با توسل به درگاه الهی، قرآن بر سر نهاده و ندای بندگی سر دادند.

حضور پرشور کودکان و نوجوانان که با وجود سن کم، همراه خانواده‌های خود در آئین احیای نخستین شب از لیالی قدر شرکت کرده بودند، از جلوه‌های خاص این مراسم است.

آئین‌های خاص لیالی قدر به منظور ابراز بندگی و عبادت خداوند متعال در نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان در همه مساجد، تکایا، بقاع متبرک امامزادگان و دیگر اماکن مذهبی خراسان رضوی با حضور گسترده مؤمنان خداجوی، برگزار شد.
 
انتهای پیام //ف . ک

 برگزاری لیالی قدر در همه مساجد و اماکن مذهبی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.