فرمانده سپاه روح الله:

توطئه جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد

فرمانده سپاه روح الله گفت: توطئه جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد.

توطئه جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خوردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در همایش بزرگ رزمندگان شهر میلاجرد در جمع رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا گفت: آمریکا درصدد ایجاد نفاق و نا امن کردن منطقه است، اما هر روز نسبت به گذشته ضعیف‌تر و متزلزل‌تر می‌شود و که این توطئه جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد و این جبهه مقاومت است که پیروز خواهد شد.

سردار کریمی افزود: امروز هم تمام دشمنان این مرز و بوم و اسلام با حربه‌های مختلف در صدد نابودی اسلام و میهن اسلامی ما هستند، ولی مردم با رهبری رهبر انقلاب اسلامی با مقاومت و پایداری از کشور خود و اسلام دفاع می‌کنند.

وی عملیات بیت المقدس را یکی از موفق‌ترین عملیات‌ها در ۸ سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: این عملیات به لطف خدا و رشادت و شجاعت رزمندگان و ایمان به خدا به دست آمد ودر زمانی که تمام دنیا برای به زانو درآوردن ایران با هم بودند، این رزمندگان اسلام بودند که باهمان ایمان و اراده از تمامیت ارضی کشور و اسلام دفاع کردند.

همایش بزرگ رزمندگان با حضور رزمندگان جانبازان خانواده شهدا به مناسبت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس در شهر میلاجرد با حضور فرمانده سپاه روح الله استان سردار کریمی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این عملیات و قدر دانی از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سخنان فرمانده سپاه روح الله در باره جنگ اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.