برخورد قانونی با سازه های غیر مجاز

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج از برخورد جدی با سازه‌های غیر مجاز در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،فرزاد غلامیان رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: بر اساس قوانین و ضوابط، طرح جمع آوری ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق مختلف شهر یاسوج اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اجراییات شهرداری یاسوج با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و ضرورت فرهنگ سازی در راستای عدم بکارگیری سازه‌های غیر قانونی در مناطق مختلف شهری،گفت: پیش از اجرای طرح، اخطار کتبی به متخلفین در راستای جمع آوری این سازه‌ها داده شده بود.

وی اضافه کرد: این طرح در تمام مناطق اجرایی خواهد شد و از زمان اجرای طرح، جمع آوری سازه‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز چندین نقطه عملیاتی شده است.

رئیس اداره اجراییات شهرداری یاسوج با بیان اینکه سال گذشته نیز اجرای طرح جمع آوری وانت بار‌های دوره گرد که مشکلاتی را در مناطق مختلف شهری رقم زده بودند، محقق شد، گفت: با همکاری دستگاه‌ها و بخش‌های متولی جمع آوری این وانت بار‌ها عملیاتی شد.

غلامیان با تاکید بر برخورد قانونی با نصب تابلو‌ها و داربست‌های غیر مجاز،گفت: بر اساس مواد قانونی، ادارات، صنوف، نهاد‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.

وی هم چنین گفت: در صورت مشاهده هرگونه تابلوی غیرمجاز در معابر، میادین، پیاده‌رو‌ها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود و برای شهر و مردم مزاحمت ایجاد می‌کند، علاوه بر جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب جهت تشکیل پرونده قضائی به دادگستری ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/پ

برخورد قانونی با سازه های غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.