کشف ۴۹۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۹۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق خبرداد.

کشف ۴۹۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۹۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق با نام تجاری بیت ماین در عملیات مأموران اداره مبارز با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار عزیزی افزود: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس، خودروی موردنظر در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی هم در این رابطه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور رونق تولید و مقابله با قاچاق کالا در سطح کشور، مامورین پلیس آگاهی استان مرکزی در محور‌های مواصلاتی مستقر و با اقدامات اطلاعاتی که انجام دادند موفق به توقیف یک دستگاه خودروی سنگین حامل دستگاه‌های ماین ارز دیجیتال، قطعات کامپیوتری به ارزش حدود ۳۰ میلیارد تومان شدند.

سرهنگ حسینی افزود: در بررسی‌هایی که صورت گرفت خودرو حامل این قطعات با نام بار هندوانه در حال تردد بود و در بررسی‌های صورت گرفته این دستگاه‌ها دستگاه‌های مستعمل هست که به لحاظ مصرف بالای انرژی استفاده در خارج از کشور مصرف ندارد و یکسری از افراد سودجو این دستگاه‌ها را به صورت قاچاق وارد کشور می‌کنند و با مبالغ هنگفتی به همشهریان و هم میهنان عزیز ما در سطح کشور به فروش می‌رسانند تا در استخراج ارز دیجیتال استفاده شود.

وی از مردم خواست از خرید این نوع کالا‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شود خودداری کنند و تصریح کرد: بقاچاقچیان بدانند که ماموران نیروی انتظامی در راستای مقابله با قاچاق با تمام توان انشالله اقدامات غافلگیرانه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام / ج

ضرب شصت پلیس آگاهی استان مرکزی به دست اند کاران ارز دیجیتال قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.