یک شیرازی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

رییس هیات کشتی فارس از حضور کشتی گیر شیرازی در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خبر داد.

موسایی رییس هیات کشتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: پیکار‌های بین‌المللی کشتی فرنگی یادواره لوبومیر ایوانوویچ روز شنبه ۱۱ خردادماه در کشور صربستان آغاز می‌شود که در ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان محمد رضا مختاری کشتی گیر شیرازی به روی تشک خواهد رفت.

وی ادامه داد: رستمی و ارجمند دیگر ملی پوشان شیرازی تیم ملی فرنگی جوانان بودند که در این مسابقات حاضر نیستند، این در حالی است که هر دو در مسابقات بین المللی فروردین ماه یک نقره و برنز برای تیم ملی بدست آوردند.

گفتنی است، نفرات تیم ملی در این مسابقات، میلاد رضانژاد حسینوند (۶۰ کیلوگرم)، محمدرضا مختاری (۶۷ کیلوگرم)، محمد ناقوسی (۷۷ کیلوگرم)، حسین فروزنده (۸۲ کیلوگرم)، حسن فروزنده (۸۷ کیلوگرم)، وحید دادخواه و ابوالفضل سیدمهدوی (۹۷ کیلوگرم) و علی اکبر یوسفی (۱۳۰ کیلوگرم) هستند.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که روز‌های ۱۸ تا ۲۳ تیرماه در شهر چونبوری تایلند و مسابقات قهرمانی جوانان جهان که روز‌های ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/چ

حضور کشتی گیر فارسی در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

برچسب ها: کشتی ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار