فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج در جشن گلریزان استان البرز/ جمع آوری ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین

در جشن گلزیران استان البرز دوازده میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزی جمع آوری شد.

فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج در جشن گلریزان استان البرز/ جمع آوری ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین گلریزان استان البرز علیرضا کریمی، قهرمانی کرجی و عضو تیم ملی کشتی کشورمان، شب گذشته مدال قهرمانی خود را برای هزینه جهت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، به معرض مزایده و فروش گذاشت.

نیکوکاران، اعم از بازاریان، تاجران و مسئولین شهری و دیگر خیرین عزیز با استقبال از این حرکت زیبا و خداپسدانه‌ی این ورزشکار محبوب و محجوب کشورمان، با خرید‌های چندباره مدال این قهرمان کشورمان دوباره آنرا جهت مزایده و فروش باز میگرداندند که باعث جمع آوری مبلغی قابل توجه برای فروش این مدال ارزشمند و پربرکت شد.

این درحالیست که این قهرمان کشتی، هفته پیش نیز در گلریزان شهرستان فردیس در استان البرز، مبادرت به مزایده همین مدال خود کرد که در آن گلریزان نیز همین اتفاق به وقوع پیوست.

در ادامه مراسم یکی از زنان نیک اندیش کرجی با ارائه فیش حج خود، خواستار مزایده و فروش آن برای آزادی زندانیان غیر عمد استان گردید که این فیش ارزشمند و پربرکت نیز چندین بار از سوی خیرین بزرگوار خریداری و مجددا پس داده شد و در حال حاضر این فیش در ستاد دیه استان موجود است تا خیرین دیگر جهت خرید آن مجددا قدم پیش گذارند.

گفتنی است: در پایان این جشن، در حدود دوازده میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزی جمع آوری شد.

لازم به ذکر است: این مراسم با حمایت خیرین نیکوکار البرزی در تالار قصر رز، با اجرای کمیته خیرین فرهنگی ستاد دیه استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، ستاددیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار