میزبانی «ماه بهشت» از زوج پزشک ترویج دهنده مهربانی و خلبان حافظ کل قرآن

در هجدمین شب از ماه مبارک رمضان؛ ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان زوج پزشک ترویج دهنده مهربانی و همچنین خلبان حافظ قرآن بود.

میزبانی «ماه بهشت» از زوج پزشک ترویج دهنده مهربانی و خلبان حافظ کل قرآنبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در هجدهمین شب ماه مبارک رمضان میزبان زوج پزشک ترویج دهنده مهربانی بود.

در ابتدای این برنامه دکتر داود محمودی درباره آشنایی با همسرش گفت: با همسرم در یک دانشگاه باهم همکلاس بودیم وسال ۸۱ ازدواج کردیم اما برای طرحی دو ساله قرار شد من به بروجرد در استان لرستان بروم.

وی ادامه داد: همسرم تک دختر بود و به خانواده اش وابسته بودند به همین دلیل از ابتدا راضی نبود به بروجرد بیاید تا اینکه با تعریف هایی که از حال و هوای مردم خونگرم بروجرد داشتم خانم دکتر هم طرح خود را در شهر بروجرد انتخاب کرد.

محمودی درباره طرح ترک اعتیاد بانوان عنوان کرد: خانم های معتادی که نمی توانستند به مراکز اعتیاد آقایان مراجعه کنند ما مرکزی افتتاح کردیم که مخصوص خانم ها باشد و شاهد اتفاق های خوب هستیم.

وی بیان کرد: از زمانی که وارد شهر بروجرد شدم با افرادی که سن و سال آنها بالاتر است بیشتر صحبت می کنم تا اگر مشکلی داشته باشند آن را حل کنیم.

خانم دکتر عاشق نیز در بخشی از این برنامه به گفتگو با سید وحید مرتضوی مجری این برنامه پرداخت و عنوان کرد: خاطرات خوبی از شهر بروجرد دارم ابتدا لهجه بروجردی را نمی دانستم و برقراری ارتباط برای من سخت بود اما به مرور یاد گرفتم.

خلبانی که در حین ماموریت به صورت تلفنی قرآن راحفظ کرد

سرگرد خلیلی مهمان دیگر «ماه بهشت» بود که اهل استان کرمانشاه و در هوانیروز نیروی ارتش فعالیت می کند.

خلیلی درباره فعالیت خود گفت: با توجه به مشغله های کاری که دارد، توانستم حفظ قرآن را انجام بدهد. حتی برخی مواقع به خاطر نداشتن فرصت کافی با تماس های تلفنی با خانواده قرآن را مرور می کنم.

"ماه بهشت" با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار